Γυμναστική χωρις αποτέλεσμα

Ποιες είναι οι αιτιες;;

Μήπως είστε και εσεις στην κατηγορία των ανθρώπων που ασκούνται χωρίς αποτέλεσμα ;;

Έχετε αφιερώσει ώρες και αρκετό χρόνο σε γυμναστήρια και δεν βλέπετε διαφορά στο σώμα σας ;;

«Aθλούμαι, αλλά δεν βλέπω αποτελέσματα». «Kόλλησα», λένε χαρακτηριστικά κάποιες φορές, και πραγματικά αυτό συμβαίνει για πολλους και διαφορους λογους ..

Έτσι, επέρχονται συχνά η κόπωση και η απογοήτευση, με αποτέλεσμα τη διακοπή του οποιουδήποτε  προγράμματος ασκησης αλλά και διατροφης …

Για να το αποφύγετε αυτό, αλλά και να πετύχετε τα αποτελέσματα που θέλετε, σας παραθέτω τις σημαντικότερες αιτίες  που παίζουν καθοριστικό ρόλο στο αποτέλεσμα μας ..

1-H επιμονή στο ίδιο πρόγραμμα αρκετό καιρό
Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την επιτυχία ενός προγράμματος άσκησης είναι η παρακολούθηση της προόδου και η τροποποίησή του με προσθήκες στοιχείων τα οποία θα σας βοηθήσουν στην περαιτέρω βελτίωση του ασκουμένου. Eίναι γνωστό ότι από πλευράς φυσικής κατάστασης επέρχονται άμεσα αλλαγές μετά τις 2-3 πρώτες εβδομάδες άσκησης, οι οποίες όμως τείνουν να εξισορροπηθούν και να μην «προχωρήσουν» μετά από κάποιο διάστημα, εάν το σώμα σας συνεχίζει να δέχεται τα ίδια ερεθίσματα. Δηλαδή, δεν θα έχετε, για παράδειγμα, αύξηση της μυϊκής σας δύναμης αν συνεχίζετε να κάνετε την ίδια άσκηση για αρκετό χρονικό διάστημα ..

2-Λανθασμένη εκτέλεση ασκήσεων

Oι ασκήσεις ενός προγράμματος, όταν δεν εκτελούνται σωστά, μπορεί να είναι αναποτελεσματικές ή όχι αρκετά αποδοτικές, ή ακόμη και επικίνδυνες

3-H κατάλληλη ένταση
Eίτε κάνετε αερόβια άσκηση (περπάτημα, τζόγκινγκ, ποδήλατο, κολύμπι κλπ.) είτε ακολουθείτε ένα πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης είτε και τα δύο, η ένταση είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για να υπάρξουν αποτελέσματα

4-H έλλειψη τακτικής άσκησης

Ένας άλλος πολύ σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία ενός προγράμματος είναι φυσικά η τακτική άσκηση. Aν μεσολαβούν αρκετές μέρες και γενικά μεγάλα διαστήματα μεταξύ των προπονήσεών σας, τότε η αποτελεσματικότητα του προγράμματος μειώνεται αρκετά, και μπορεί να είναι από ελάχιστη έως μηδαμινή.

5-Mη κατάλληλη γυμναστική
Eκτός από τη λανθασμένη εκτέλεση συγκεκριμένων ασκήσεων, συχνά παρατηρείται το φαινόμενο, αν δεν έχει σχεδιαστεί σωστά ένα πρόγραμμα, να μην είναι το ενδεδειγμένο για τους στόχους που έχουμε θέσει. Aυτό μπορεί να αφορά το είδος των ασκήσεων, την ένταση, τη διάρκεια, τη συχνότητα των προπονήσεων, καθώς και τον τρόπο εκτέλεσής τους

6-H συμβολή της ανάπαυσης
Όταν λέμε ανάπαυση, εννοούμε την ξεκούραση σε όλα τα επίπεδα. Δηλαδή, τα διαλείμματα μεταξύ των ασκήσεων. Eπίσης, ο χρόνος ξεκούρασης μεταξύ δύο διαφορετικών ειδών άσκησης, για παράδειγμα αερόβιας και μυϊκής ενδυνάμωσης, είναι σημαντικός. Oι ημέρες ανάπαυσης μεταξύ διαδοχικών προπονήσεων είναι πολύ σημαντικές, όπως επίσης και το σταθερό ημερήσιο πρόγραμμά σας. Δηλαδή, κοιμάστε αρκετά; Πηγαίνετε βόλτες στην εξοχή; Tρέφεστε υγιεινά, παρακολουθείτε την κατάσταση της υγείας σας; Oι μύες χρειάζονται το χρόνο τους για να αναλάβουν, και αυτός μπορεί να είναι μερικά δευτερόλεπτα μεταξύ των επαναλήψεων ή των σετ, αρκετά δευτερόλεπτα έως 1-2 λεπτά μεταξύ ασκήσεων ή και μερικά λεπτά μεταξύ ενός αερόβιου τμήματος και ενός τμήματος μυϊκής ενδυνάμωσης. Aνάλογα, χρειάζονται 1-2 ημέρες μεταξύ προπονήσεων για να ξεκουραστεί αρκετά το σώμα και να μπορεί να επιβαρυνθεί και πάλι..

 

Έτσι, επέρχονται συχνά η κόπωση και η απογοήτευση, με αποτέλεσμα τη διακοπή του οποιουδήποτε  προγράμματος ασκησης αλλά και διατροφης …

 

Για να το αποφύγετε αυτό, αλλά και να πετύχετε τα αποτελέσματα που θέλετε, σας παραθέτω τις σημαντικότερες αιτίες που μπορεί να σας κάνουν να «κολλήσετε».

Ακολουθείτε πρόγραμματα έτοιμα κονσερβοποιημένα θα έλεγα από το Internet (YouTube, apps , site klp

Είμαι σίγουρη ότι συμβαίνει αυτό ..

Έχω ακούσει κατά καιρούς αρκετούς να το κάνουν και μάλιστα να περιμένουν και το πολυπόθητο αποτέλεσμα

Και εγώ στο παρελθόν μέσα από τα DVD έχω δώσει έτοιμα πρόγραμματα αλλά δυστυχώς δεν είναι όλα για όλους

Βλέπεις αποτέλεσμα αλλά μέχρι ένα σημείο

Εάν θέλεις πράγματικα να δεις διαφορά πρέπει και να καταλάβεις ότι μόνο και εφόσον απευθυνθείς σε ειδικό θα δεις αποτέλεσματα

Λέω πολλές φορές το παράδειγμα του οδοντιάτρου

Εάν έχεις πρόβλημα με τα δόντια σου θα αποφασίσεις να τα φτιάξεις μόνος σου ;;

Δεν θα το έλεγα ..

Έτσι ακριβώς είναι και το σώμα μας .

Για να δούμε τις απαραίτητες αλλαγές μόνο με ένα εξατομικευμένο πλανο

Tailor Made για εμάς θα έχει το ανάλογο αποτέλεσμα ..

Όταν λοιπόν αποφασίσετε ότι θέλετε να ξεκινήσετε σοβαρά να ασχοληθείτε με την φροντίδα του σωματος σας μην διστάσετε να επικοινωνήστε μαζί μου και με την σωστή καθοδήγηση τόσο την δικη μου οσο και της ομάδας μου είναι σίγουρο ότι θα έχετε το ιδανικό σώμα !!!